lördag 21 augusti 2010

kökstavla

Denna blogg har legat på is ett bra tag som ni alla har märkt.. men kanske behövde det lite?! Nu har min Fantasi kommit igång igen hoppas jag. Gjorde i måndagskväll en tavla till mitt kök med en fin text på.Kommer ladda upp bild så får jag har slängt över bilden till datorn. Annars så har det väl inte hänt så mkt på fantasivärlden.

Flyttade hit för några månder sen så har nytt i hallen, ronjas rum och sen vardagsrummet. Så det är kanoners, bilder på lägenheten lär med komma upp någon dag.Har inte tagit några ännu, men det kommer det med när det är mer ordning här inne.


Som sagt så kommer nog min fantasi att fortsätta flöda, håller på att skissa på lite olika ideér som jag kan göra som tavla här inne i vardagsrummet. Funderar på att göra sådan tavla som är fyra tavlor fast ett o samma motiv, om ni fattar hur jag menar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar