fredag 7 januari 2011

Ojsan

Hoppsan, har inte hänt så mkt i min lägenhet.. Har inte blivit av att jag satt upp något med borrmaskin i lägenheten... Men har fixat till en lampa, så den har fått ett nytt liv.. Har inte lagt in några bilder på den men får ta o göra det så ni ser före o efter bilder... Annars har jag nog inte gjort någe mer i lägenheten... eller jo förresten tre små tavlor som jag inte tagit kort på men dom satt jag bara o kladdade ner en kväll... Så dom är inte så jätte jätte snygga precis...

Ideerna verkar vara lite slut i huvudet men kanske kommer tillbaka någon gång.. det är sånt som märks.. men jag vet att jag brukar ha "uppehåll" när det gäller saker jag gör... Men sen så när jag kommer på nått så brukar jag komma igång ett litet tag... Så ha tålamod så kommer säkert min ideer igång snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar