torsdag 24 januari 2013

Syideer

En idee jag hade för ett tag sen tror jag lägger ner ganska så mkt tror jag... De va iaf att sy en overall till bebisen men så kommer det inte bli just nu iaf, kanske till nästa vinter. Bebisen har en overall som den kommer kunna ha nu, och även en som jag själv sytt dock för 2 år sen men iaf. Vi får väl se hur det blir med overallideen längre fram.

Det som ligger på idee listan nu innan bebisen är beräknad är detta
* Fler dregglisar
* Sovpåse
* Väska/Påse/Förvaring till regn och myggnät.

Dregglisarna som jag gjorde igår blev väl helt okej. Dock så blev den ena väldigt stor men det går att knyta den istället som tur är, dock lite tråkigt när det sitter tryckknappar på men det går att göra båda. Knyt och sen knapp... Visst att bebisen inte kommer använda dom med en gång men iaf, kul att ha hemma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar