tisdag 28 juni 2016

Massa nytt igen

Med tanke på att min blogg krånglar en massa så kör vi ett inlägg med massa bilder....
Är mest kläder till den kommande bebisen men det får ni stå ut med, det är jag som sytt iaf.
Fina body i härliga färger
Fin fjärtilströja till min minsta prinsessa

Åka hem sett från BB.

Baggybyxor till bebisen.

Body med fiskar fram o resten enfärgat svart.

Detta fina kaktus-sett har en liten pojke fått, och det passade perfekt.

Detta sett med ugglor skickade jag iväg till en liten pojke som föddes för tidigt.

Kjolar till min stora prinsessa

Egendesignat gravid linne.

Supermario, ja det är klart bebisen måste ha en cool pyjamas

Shorts till min minsta prinsessa

Matchande mössor till kläder nedanför

Min bebis kommer bli så fin i dessa ugglekläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar